Saturday, March 05, 2005

A QUICK LOOK AT THIS MORNING'S FRONT PAGES: And both the papers owned by bonkers hyper-rich people have chosen to lead on the BPI downloading story:




- of course, it's so hugely unlikely that the Telegraph has any readers. Sorry, I might have missed the end off that sentence - it's so hugely unlikely that the Telegraph has any readers who download music themselves, they've gone for the "parents" angle; but we're a little puzzled by that headline: the BPI story refused to link any person to any of the money they've got out of them, and didn't even state that there were definitely parents paying off on behalf of their kids. And yet the Telegraph seems convinced that the largest payoffs were for children's misdemeanours. Curious.

No doubt if the Daily Star has been secretly briefed, of course: it's just made something up:



1 comment:

dickvandyke said...

Jacko should play for England at the 2006 World Cup - he could stiffen things up at the back.

Post a Comment

As a general rule, posts will only be deleted if they reek of spam.