Thursday, February 16, 2006

HAS THE SUNDAY TIMES ADMITTED IT'S ACTUALLY A BLOG?

Elton John has just accepted a large chunk of cash from Rupert Murdoch's Sunday Times as they apologise for saying that he'd said people couldn't talk to him at a charity event unless he said they could, or something.

The apology is interesting:

The newspaper's lawyer, Alistair Brett, said: "As soon as the defendant found out the story was untrue - it had been picked up from another newspaper - it immediately apologised to Sir Elton and it is happy to repeat that apology here today."

Yes, that's the quality of the paper's once-mighty journalism team: they now get their scoops by copying out the Daily Mail. Bloody hell, we could do that...


No comments:

Post a Comment

As a general rule, posts will only be deleted if they reek of spam.

Post a Comment